Älqissa
Büginde balasın qosımşa sabaqqa jazdırmaytın ata-ana kemde-kem. Iä, sonau 2014 jılı «oquşılar nege ortalıq jağalap jür?» dep osı bağıtta alğaş swrau tastap maqala jazıp edim, sodan beri bes jıl. Bwl ürdis qazir tipti auırladı, ol bilim salasına paydalı ma, älde sın ba? Bügingi oquşılar nege jappay repetitorğa jüginip ketti? Biz balamızdı jazdırğan qosımşanıñ paydası qanşalıqtı?
Ötken jılı osı bağıtta är öñirde jwmıs istep jürgen käsipkerlerge, wstazdarğa keñes bolsın dep «Ortalıq aşu oñay ma?» attı maqalamdı jazıp edim. «Qosımşa bilimniñ paydalı jağı köp, al onıñ sapasın qalay arttıruğa boladı?» degen oydan tuğan edi. Jalğasın oqu…


